-->

lørdag 1. april 2017

Vårfornemmelse - Et gratulasjonskort i blåtoner

Den første i måneden er alltid stas!
For da kommer det en ny utfordring i Hjerteboden,
som stiller med 200,- i premie til en heldige vinner. :)
Nettbutikken finner dere her.
Utfordringen i april er Vårfornemmelse.
Vi vil gjerne se hvordan dere vil løse denne oppgaven. :)

Mitt bidrag denne gangen er et kort i blå-grå toner.
Passer fint både til damer og menn. :)


Basen til kortet er sort Bazzil.
Over det har jeg brukt designark fra Papirdesign - Shabby Damask
og baksiden av Gratulerer blå ark.
Begge panelene har fått søm,
det ene med hvit tråd og det andre med sort.
Har brukt ulike blomster til pynt,
swirl dies fra Marianne Design, blader fra Prima og knapper.
Gratulerer teksten er dies fra Papirdesign.


På innsiden av kortet har jeg brukt dies fra Cheery Linn
og stempel fra Kort og Godt og kakeserviett.

Baksiden måtte også pyntes litt! :)

Ha en strålende dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"