-->

lørdag 1. april 2017

Love you to the moon and back again

Nordsalten hobbyklubb starter april med en ny utfordring,
Into the Space - lag noe med stjerner, planeter.
Er ikke det et herlig tema?! :)
Sponsor denne gangen er
Oddball Art.
Dem har utrolig herlige og morsomme digistempler.
Og vinner får tre digistempler etter ønske.

Og her er mitt bidrag til den utfordringen.


Basen til kortet er blått kartong,
som har fått hvit glimmer mist og blitt spruttet på med hvit blekk.
Den herlige drømmende jenta, planeter og teksten er
digital stempel fra Oddball Art.
Er den ikke herlig? :)
Stempel er fargelagt med Shinhan markers
og har fått litt glitterlim i ulike farger litt her og der.

Håper at mange vil bli med på utfordringen
og gleder meg til å se alt det spennende dere lager!
Ha en kreativ uke!



2 kommentarer:

  1. Utrolig flott farget og kjempe kult kort :D

    Klem

    SvarSlett
  2. for et fantastisk flott kort, et av mine favoritt motiver fra Oddball :)

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"