-->

onsdag 1. mars 2017

Bursdagskort til fireåring

Jeg er virkelig glad i den første dagen i hver måned. :)
Og grunnen er jo enkel, det er en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb!
Oppgaven denne gangen er:
Finn barnet i deg - Lag barnekort
For et herlig og lekent tema! :)
Sponsor til denne utfordringen er
Papirdesign,
som kommer med en overraskelse til vinneren. :)
Mitt inspirasjonsbidrag til denne utfordringen,
er et bursdagskort til en fireåring.

Basen til kortet er hvit Bazzil.
Designer papir, stempel og swirl dies er fra Magnolia.
Pyntet med div. blomster fra Prima, bling og sugerør.
Tallet er fra Thickers.

Jeg vil gjerne bli med følgende utfordringer:








2 kommentarer:

  1. Lovely card. Wonderful embellishments. Thanks for sharing it with us at Tuesday Throwdown Challenge. Good luck. Debi TT DT

    SvarSlett
  2. Så fint kort. Takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst.

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"