-->

tirsdag 1. november 2016

Shaker bursdagskort - Follow your dreams

I dag er første november og min bursdag. :)
Så jeg vil gjerne vise dere et lilla bursdagskort 
med shaker vinduer.
Kortet er laget til utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb
der vi vil se fargen LILLA på prosjektene deres. :)
Jeg elsker lilla farge, så jeg koste
meg masse når jeg lagde det.

Basen til kortet er hvit kartong der jeg har klipt ut 
tre firkantede vinduer. 
Mønsterarkene av ukjent produsent,
dem har jeg fått av talentfulle Kjersti Volla. :)

Kortet er pyntet med div blomster, 
chipboard hjerter fra Wycinanka og bling. 
Under den store blomsten har jeg plassert et par fjær. 
Teksten i vinduene er printet ut fra PC.


På innsiden av kortet har jeg brukt stempler fra 
Kort og Godt. 
Og pyntet med chipboard og bling.


 Litt skryt på baksiden, samt jeg får brukt restepapir. :)


Ha en strålende uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"