-->

fredag 14. oktober 2016

Maskulint vintage kort til en 50 åring

Min taekwondo instruktør fyller 50 og da er det
en selvfølge at han må få et håndlaget kort! :)
Vintage fortsatt en av mine favoritt stiler,
så det har blitt et vintage kort.

Jeg har brukt arkene fra Pion Design, chipboard fra Wycinanka og
charms fra Kort og Godt.
Tall er mosegummi, kuttet med alfabet dies fra QuicKutz.










Kortet er laget etter skisse #433 fra Sketch Saturday.


Dette kortet blir med på følgende utfordringer:

Ha en fantastisk og kreativ helg!

6 kommentarer:

  1. Dette var et knalltøft kort! Så mange stilige detaljer!
    :)

    SvarSlett
  2. such a beautiful card meg...I love all the details you incorporated and how to decorated the inside too...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    SvarSlett
  3. Noen avine favoritt ark dette 😉
    Og du har lagd et kjempefint kort av de 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  4. et kjempe stilig kort med mange flotte detaljer :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen tilKreativ scrapping :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort og så flott du har pyntet på alle sider.
    Takk for ditt bidrag hos hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  6. Her var det masse flotte detaljer. Kjempe fint kort. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"