-->

lørdag 5. desember 2015

Julekort - Clean and Simple

Jeg syns det er kjempe vanskelig for meg å lage noe i 
Clean and Simple stil. 
Klarer ikke å holde meg unna pynt og stasj. :)
Det er desto mer spennende å utfordre seg selv 
for å lage et kort i akkurat den stilen.
Kortet er laget etter skisse fra Scrappelyst.




Bazill
Embossingsplate fra Sizzix
Punch fra Marthe Stewart
Dies fra Magnolia
Blomst og bånd ukjent
Metallpynt fra Kort og Godt
Halvperler fra Papirdesign



Legger kortet mitt her:

10 kommentarer:

  1. Another lovely Christmas card, many thanks for joining in at Allsorts challenge with a second card.

    B x

    SvarSlett
  2. Lekkert! Takk for at du deltar hos kreativ Hobby. Klem Katarina

    SvarSlett
  3. Virkelig nydelig kort du har laget. Dessverre kan vi ikke godkjenne dette til utfordringen vår hos Scrappelyst siden du ikke har brukt en av de to skissene vi hadde som oppgave denne gangen. Uansett veldig stas å se en av skissene våre i bruk og du er selvsagt velkommen til å delta med annet bidrag!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og takk for at du er med på utfordringen hos Card and scrap,
    DT Bente:)

    SvarSlett
  5. Reint og delikat kort. Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    Lise.

    SvarSlett
  6. Lekkert og elegant!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  7. nydelig kort! jeg er en fan av clean av simple, så dette kortet er bare nydelig for meg! takk for at du deltar i card and scrap sin utfordring. DT Graciela

    SvarSlett
  8. Lekkert kort i hvitt.
    Takk for at du er med hos Kreativ Hobby
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig kort. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Ta gjerne en titt på DT Call'en vi har gående også.

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Nydelig!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DTi-Heid

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"