-->

mandag 14. desember 2015

Det er i tindrende barneøye... - DT call Card and Scrap

Hever meg i siste liten på DT call hos Card and Scrap.
Det hadde vært utrolig gøy å bli med en del av
så flott og kreativ gjeng!

Oppgaven er å lage noe etter skisse.



Og her er min løsning på oppgaven.
(bilde tatt i hui og hast...)

Bazill
Papir fra Papirdesign
Stempel fra Kort og Godt, Inkadinkado og Penny Black.
Dies fra Spellbinders og Memory Box
Embosings pudder fra Ranger




Reinsdyr er et stempel som jeg har klipt ut,
og som "flyr" i måneskinnet! :)




Innsiden skal stå i stil til forsiden, 





Ha en flott og kreativ uke!

1 kommentar:

  1. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltok på DT call'en hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"