-->

onsdag 11. februar 2015

Minialbum - Julia i korte trekk

Ett trykk har jubileum og feirer med en hel rekke 
spennende utfordringer. Jippi!!!

En av utfordringene er å lage et minialbum.
Det albumet hadde jeg lenge planer om å lage, ideen var der,
men aldri har kommet så langt for å få laget det.
Men nå var det jo en gyllen mulighet
til endelig å fullføre det. :)

Ideen var å lage et album til vesle jente.
Jeg fant et ord for hver bokstav i navnet hennes,
som beskriver noen av hennes karaktertrekk. :)
JULIA
J for hJerteknuser
U for Unik
L for Lillesøster
I for Intelligent
A for Aktiv

Og slik ble albumet mitt. :)
Ganske enkelt pyntet, kun for å gi mer oppmerksomhet til 
teksten og bildene.


På forsiden har jeg brukt forskjellige dies bokstaver.
I midten av den ene blomsten har jeg limt et lite
bilde av minste jente. :)
Bokstavene under skal se ut som en blomsterstilk. 



På første siden har jeg igjen brukte 
to forskjellige dies bokstaver og chipboard J, for å fremheve bokstaven. :)


På side to har jeg også brukt chipboard bokstav.
Droddlet litt rund bilde og tatt noen blomster og 
sommerfugler.


Og her er side tre.


Og fire. :)
Her har jeg brukt gnikkisbokstaver + chipboard I'en.


Og fem!


Albumet blir med:

5 kommentarer:

  1. Flott, lekent og fargerikt album!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Så herlig minialbum. ♥ Flotte farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så koselig album.
    Heldig jente du har.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. wawww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på udfordringen på StampARTic -

    knuzzz ♥

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"