-->

mandag 31. mars 2014

Et herrekort

Er ikke så veldig flink til å finne på noen herrekort... 
Syns det er litt vanskelig å finne den tøffe sammensetningen, men nå skulle jeg til pers!


Sunday Sketches har bursdag! Dem har passert 200 skisser og det må feires!
Så jeg har tatt utgangspunkt i skisse # 173.
Jeg har bare snudd den på siden. :)


De maskuline arkene fra Pion design er jo perfekte til et herrekort.
Dies fra Spellbinders.
Stempel fra Kort og Godt.
Bilde fant jeg på nett.





Deltar med det kortet på utfordringer fra: 

7 kommentarer:

  1. Herlig kort, og fantastisk flott gjennomført på alle sider.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlett
  2. What a great design, love the image, thank you for sharing with us over at Fan-Tastic Tuesday, we would love to see you back again next week for another fun challenge......Good Luck
    Hugs
    Suzy B Owner Fan-Tastic Tuesday
    XX

    SvarSlett
  3. Every part of your card is wonderful.

    SvarSlett
  4. Perfect male card. Thank you for joining us in The Male Room.

    SvarSlett
  5. Vintage all over! Love your amazing vintage card for a man. Perfect for the challenge at The Male Room. Thanks for joining us

    Louise xx

    SvarSlett
  6. Love the distressed edges, the super vintage car and the colours. Great guy card. Thanks for playing along with The Male Room this week!

    SvarSlett
  7. This is fab! I love the inside as much as the outside, it's a great card. Thank you for sharing it with us at The Male Room.

    SvarSlett

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"