-->

tirsdag 7. februar 2012

Gammelt nytt

Her kommer bilder av noen kort jeg har laget for en stund tilbake.
Malen til kortet er fra Ett trykk.
Brukte ark fra BoBunny, svirler fra Prima, charms fra Kort og Godt, kantpunch fra Martha Stewart og blomster. Alle kanter er farget med fargepute fra Rangers.


På det kortet har jeg brukt stempler fra Magnolia. Klipt ut alt og limt deler av stempeltrykket på 3D puter.
Har stemplet og klipt en ekstra hånd med ballen i, så det skal gi enda mer 3D effekt.
Stempeltrykk er fargelagt med akvarellblyanter.  


Det kortet var en liten oppmerksomhet til lærerne på skolen jeg har godt på i fjor.
Mønster ark fra Papirdesign og Graphic 45, bilde er fra utklippsark til ukjent produsent, stempler fra North Stamps, blomster, charms og gammel bokside. Har brukt crackle lim på bilde for å få litt gammelt stil.


Og et til!

Ha en fin, fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du skal legge igjen en link, så er det veldig stor hjelp for meg hvis du legger igjen en link ved å bruke denne oppskriften:

<+a href="http://blacklississcrapp.blogspot.com/">her kan du legge inn tekst<+/a+>

Husk å fjerne de tre +'ene som er satt inn og erstatt nettadressen min med nettadressen din, og skriv inn egen tekst i stedet for "her kan du legge inn egen tekst"